Vitalie Mîțu

Mi-e greu să încep acest text. Mai greu decât mi-a fost vreodată.

Nu l-am cunoscut pe acest om în măsura în care ar fi fost posibil. În doi ani de zile, de când stăteam în același cămin, ne salutam de fiecare dată când ne vedeam. Uneori, mai schimbam câteva vorbe.

A fost un învingător. A vrut să-și facă un nume. Visa să devină un nume cu greutate în domeniul de care era atât de pasionat, cel al luptelor.Visa să fie cel mai bun.

Dar a căzut la pământ după o repriză extenuantă.

Dumnezeu să-l odihnească în pace.

Sentimentele mele după pierderea, în timp de două săptămâni, a doi colegi de palier, sunt greu de descris în cuvinte Îmi vin în minte acordurile și versurile piesei ”Беспечный ангел” de la formația Aria.

 

Published in: on Noiembrie 20, 2009 at 10:33 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dannicu.wordpress.com/2009/11/20/vitalie-mi%c8%9bu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Dumnezeu sa-i odihneasca….


Lasă un răspuns

