Raport

când am observat că
nu mai mişcă l-am
buzunărit cu atenţie am găsit
câteva pacheţele cu praf de libertate drog periculos
declarat ilegal în imperiul de nisip răsfirat
printre degete
am mai găsit câteva zâmbete alterate transformate
în sarcasm fără voia lor şi o
sticluţă care conţine potrivit expertizelor chimice
dragoste în stare lichidă marfă de contrabandă
după cum se ştie
corpul neînsufleţit al infractorului a fost supus
autopsiei s-a constatat că îi lipsea simulatorul
de vise
s-a hotărât distrugerea materialului conspirativ
sus-numit prin legare la stâlpul uitării

Published in: on August 27, 2008 at 12:02 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dannicu.wordpress.com/2008/08/27/raport/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Imi place foarte mult RAPORTUL tau.

    Daca este interzis consumul „prafurilor de libertate” si al „sticlelor cu dragoste”, atunci aleg sa fiu proscris.
    Si daca legile-ti transforma zambetele in sarcasm, atunci sa conspiram impotriva lor! Sa fim tineri infractori ce-si construiesc vise!

    P.S.: Daca n-ar fi o poezie atat de frumoasa, ti-as spune ce surprins sunt ca mingea aia de polo pe care o ai pe umeri este sursa unor asemenea versuri. Dar deocamdata leg comentariul asta la „stapul uitarii”. Sau tocmai l-am scris?…(mi-e greu sa ma abtin si, in plus, am memorie buna).

    Astept cu nerabdare, prietenie si invidie alte astfel de rapoarte lirice…


Lasă un răspuns

